Aby wziąć udział w konkursie, przedsiębiorca musi posiadać co najmniej jeden produkt (wyrób lub usługę) o potencjale do internacjonalizacji na co najmniej jednym nowym rynku zagranicznym.
Dofinansowane projekty powinny wspierać przedsiębiorcę:
Dofinansowanie na poziomie 85% do 800 tys. zł.
Dofinansowanie na uczestnictwo w targach i misjach zagranicznych.
Budżet programu to 50 mln PLN.
Możliwe nabycie środków trwałych z wyłączeniem nieruchomości lub wartości niematerialnych i prawnych w związku z przygotowaniem do internacjonalizacji działalności.
W ramach działania 1.2 POPW dofinansowaniu podlegają projekty obejmujące kompleksowe działania mające wesprzeć przedsiębiorcę w diagnozie jego potencjału w zakresie internacjonalizacji, przygotowaniu przedsiębiorstwa i jego oferty pod kątem eksportu oraz aktywnego poszukiwania partnerów biznesowych w celu wprowadzenia produktów na wybrane rynki zagraniczne.
Przedsiębiorstwa prowadzące działalność na obszarze województw: warmińsko-mazurskiego, podlaskiego, świętokrzyskiego, lubelskiego, podkarpackiego, potwierdzoną wpisem do 6 odpowiedniego rejestru, ujawnionym najpóźniej w dniu złożenia wniosku o dofinansowanie.
Konkurs skierowany jest do firm z sektora MŚP działających ponad 1 rok, które są producentem i/lub właścicielem marki, posiadające co najmniej jeden produkt lub usługę o potencjale do internacjonalizacji na nowym rynku zagranicznym
18 października – rozpoczęcie naboru wniosków o dofinansowanie – możemy składać wnioski,
22 grudnia – zakończenie naboru wniosków – już nic się nie da zrobić.
II etap – w ramach tego etapu wsparcie ukierunkowane zostanie na zapewnienie MŚP dostępu do usług doradczych oraz zakup wartości niematerialnych i prawnych związanych z przygotowaniem do wdrożenia opracowanego na I etapie modelu biznesowego obejmujących m.in.:
Województwo:
Dolnośląskie
Województwo:
Wielkopolskie
Cash Flow Group © 2018 Wszelkie prawa zastrzeżone.