Rozliczanie 1.5.D RPO WD konkurs DIP 2021
ROZLICZENIE PROJEKTU 1.5 D RPO WD OBEJMUJE
Doradztwo oraz przygotowanie dokumentacji rozliczeniowej dla projektów, które otrzymały dofinansowanie obejmujące:
- dokumentację niezbędną do sporządzenia umowy o dofinansowanie lub jej aneksowania,
- formularze wniosków o płatność i pozostałą korespondencje sprawozdawczą,
- pozostałe korespondencje z Instytucją Wdrażającą
- doradztwo i opiniowanie w zakresie czynności podejmowanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji projektów, w tym zwłaszcza:
- doradztwo w zakresie przygotowania dokumentacji do zamówień projektowych,
- doradztwo w zakresie oznaczania i archiwizacji dokumentów księgowych potwierdzających realizację projektu,
- asystę w trakcie kontroli Instytucji Wdrażającej,
- doradztwo w zakresie sposobów wizualizacji środków promocji projektu.
KALKULACJA KOSZTÓW
PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW DO UMOWY
- 500 PLN + 23% VAT opłata za przygotowanie dokumentów do umowy o dofinansowanie.
ROZLICZENIE PROJEKTU
- 3,5% wartości dofinansowania + 23% VAT opłata za rozliczenie projektu płatne zgodnie z harmonogramem:
- 1,75% wartości dofinansowania + 23% VAT po podpisaniu umowy,
- 1,75% wartości dofinansowania + 23% VAT po zamknięciu projektu.